Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

torsdag 13. mai 2010

Flaskepost!

"Utom landet" (ute på de nordlige svaberga i Bud) er det alltid like stilig å se på når bårene(bølgene) slår inn i mot land. 
Hvert fall når det er storm! Jeg DIGGER storm :D 
Her om dagen var det ikke storm, men likevel bruste det ganske godt, så jeg og Lydia tok turen.





Som nevnt tidligere.. hoppebilder på tur er alltid en slager :) 








O j s a n n !!
Noen dager etter fant jeg ut at bil og husnøkkel var borte. 
Og at det var et stort hull i jakkelomma..!!
Mamsen og papsen ble med Utom landet for å hjelpe til å lete. De er så gode :)

Jeg fant, jeg fant..
ingen nøkkel dessverre, men en flaskepost nede i fjæra :D

Tipper at Robin kastet den ut mens han var på leirskolen på Bjørnsund :)
Tenkte det ville være gøy for han å vite at noen har funnet flaskeposten, og greide faktisk å finne vedkommende på Facebook. Robin så ut til å være ganske sjelden pålogget i løpet av et år, men en dag finner han nok meldingen.
Flaskepost liker vi :D


Nøkkelen dukket forresten opp senere på kvelden.
hihi, jeg hadde visst lagt den igjen i bilen til Lydia ;)

Ingen kommentarer: