Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

torsdag 13. mai 2010

Skarsettind

Et utrolig flott fjell!
 Arne Næss var faktisk ivrig bestiger av Skarsettind i 64/65, og det er jo stilig :)



Eventyrlig gjennom skogen 


Sist gang, som og var første gangen på denne toppen, klatret jeg sydveggen opp med tau og sele. Men da er man avhengig av en klatrebuddy som sikrer, så denne gangen måtte jeg finne stien for å komme opp. Sist gang etter klatringa gikk vi ned den stien. Det var mørkt og vi så ikke lengre fremover enn hodelykta lyste opp, så jeg husket derfor veldig dårlig hvor stien gikk. For å si det sånn.. det ble litt kaving att og frem for å finne frem oppover i skogen!


Sånne røde fine piler kunne det vært flere av..


Liten drikkepause midtveis, før det bratte partiet mot toppen. Aslaksteinen i bakgrunn


Jeg har veldig mange ganger tatt meg selv i å bare gå og smile på turer :D
Elsker virkelig å være ute 


Det ser ikke så bratt ut på bildet, men man bør ha noe kontroll akkurat oppover her. 
Kjekt med litt spenning, men syns det er egoistisk å ta skikkelig store sjanser i livet! 
Dette er nok ikke en topp jeg hadde satset på i skikkelig regnvær.. 


Endelig på toppen :D


Kunne vært der oppe i en evighet og bare glodd utover.. (trykk på bildet for å få det større)
Se så fint da !!



Bud og Gulberget under meg. En dag skal jeg ha hele Norge under meg. Oj, det hørtes veldig diktatorisk ut, men tenker jo da på den dagen jeg endelig skal få oppleve Norges største fjell, Galdhøpiggen. Skarsettind har en såå flott utsikt på 553moh, hvordan blir det da med 2469 moh.
Gleder meg til å finne ut!!

1 kommentar:

benedicte - overkommelig.com sa...

Sporty girl!:)
Kos d på hytta søta!