Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

lørdag 20. mars 2010

Maja Emilie

Jeg har mange herlige søskenbarn. Nå i farten teller jeg at de vertfall er 27 1/2 stk. Ei av de er Maja Emilie :) fantastisk søt jente med mye humor, omsorg, fart og glede.
Sammen deler vi den hobbyen med å nyte at vi er så rik på muligheter i livet. Alle burde reise til et fattig land og være med å hjelpe andre. Oppleve hvor lite som skal til for å glede dem. Man blir så takknemlig og innser hvor rik en egentlig er. Det kan være en slitsom verden å leve i, selv i Norge, så det er viktig å glede seg i den og nyte livet mest mulig. Vi har så mange muligheter!! Maja og jeg drømmer om flere eventyr som skal gjennomføres :D
Jeg gleder meg!!
Også vil jeg dele en livs visdom som pappa har lært meg. En livs visdom som gjør at en opplever mye glede som igjen gleder ditt eget liv...
Den største gleden i livet er å gjøre andre glad!!
Men jeg mener det, prøv det ut. Gjør en god gjerning hver dag og opplev at livet smiler mer. Smil til verden og verden smiler tilbake ;)

En varm soldag da jeg bodde i Oslo gikk noen venner og jeg i Karl Johan og leverte ut gratis is som vi hadde kjøpt selv. Egentlig trist at de ble overrasket over at noen kan tenke seg å gjøre slikt for andre!

Løfter kan skaffe deg venner, men det er gjerningene
som pleier vennskapet og gjør at det varer
- Owen Felltham -


Maja og jeg hjelper hverandre med det vi kan..


For eksempel lærer hun meg å spille piano og jeg hjelper henne med syskoleoppgaven hennes :)
Ikke at jeg er flinkere en henne i håndarbeide. Maja er superflink til å strikke! Men jo fortere hun blir ferdig med leksene, jo fortere får jeg leke med henne :D
Også får jeg ei oppmuntra venninne ;)







Fine sting ikke sant






Fort gjort ferdig barnetøffel :)


Håper du tar utfordringen! Bak en bolle til noen, kjøp en sjokolade og gi bort, gi en overraskende klem.. mulighetene er mange ;)

Ingen kommentarer: