Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

lørdag 1. mai 2010

søker KVIKK LUNSJ ski!!

På jobben coop mega har vi en loddbok hvor det ofte loddes ut vin og sånn. 
Sist gang var det påskeutstillingen som skulle utloddes

4.premie : 
pepsi fotball

3.premie:

2.premie:

1.premie:
Ble helt betatt med en gang jeg så disse skiene :D
Sjekk så fine de er!!
Og jeg som trenger sårt nye ski..

Er fattig student, men kjøpte lodd for 200kr!!

Vant dessverre ikke skiene. Istedenfor vant jeg en god og varm 3.premie.
Vertfall bedre enn ingenting :)


Men om du vet om noen slike ski til salgs, så si gjerne i fra :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis du fortsatt er interesert, så har jeg uåpna kvikk lunsj ski, akkurat som på bildet, til salgs!

Linn sa...

ååå, jeg har SÅ lyst på kvikk-lunsj ski!! fikk du tak i de?

elisetheoline sa...

Jeg fikk nylig et par ski fra svigers, men om du vil Linn, så kan jeg prøve å skaffe de fra anonym? :)

elisetheoline sa...

anonym; du kan gjerne legge igjen navnet eller nr ditt på facebook siden til bloggen, så kan jeg ta kontakt i tilfelle Linn eller noen andre spør etter skiene :)

Linn sa...

Hei igjen! :)
Jeg holdte på å glemme at jeg la igjen denne kommentaren her, men kom på det nå! Jeg har fortsatt veldig lyst på sånne ski så om du vet om noen så gjerne send meg ei melding på 98804161 :)

Martin sa...

Hei Elise,

Gratulerer med ski!

Jeg er også meget interessert i å få tak i disse skiene! Så dem på utstilling i en Meny butikk, og nå MÅ jeg ha et par! :P

Jeg har vært en tur i Freia-butikken på Karl Johan, og funnet ut at skiene selges der, men de koster over 2.200,- Det er litt dyrt for min smak, og håper å finne dem billigere.

Hvis du skulle komme i kontakt med flere som har et par til salgs, er jeg veldig interessert! Jeg kan nås på mail: mskragz [at] hotmail [dot] com.