Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

tirsdag 23. mars 2010

Ojsann!!

Syns igrunn jeg har en litt gyldig grunn til at bilen og jeg har hatt noen ojsann siden vi begynte å henge sammen for 7 måneder siden. Tok kjøretimer på varme soldager, hadde bare teori og oppkjøring igjen. Var borte i to år hvor jeg nesten aldri kjørte bil. Flyttet hjem, fikk lappen, også kom vinteren..




Dere kjenner kanskje igjen låven i bakgrunnen?




fra et tidligere o j s a n n :)



Heldigvis har jeg en veldig god onkel i kommunen. 
Da ordner det seg for snille onkelunger :)


Ingen kommentarer: