Om meg

Bildet mitt
Dette er ikke den oftest oppdaterte bloggen for forfatteren er helst ute på tur..å være ute i friluft er nemlig noe av det jeg setter mest pris på her i livet, og jeg kunne ikke tenkt meg et liv uten. Mange av de fine opplevelsene jeg opplever på mine oppdagelsesferder får jeg så lyst til å forevige. Ved å uttrykke mine opplevelser i form av ord og bilder, kan jeg for min egen del oppleve de igjen, og i tillegg dele de med andre og forhåpentlig inspirere litt. Nyt bloggen! Og ikke minst, nyt livet :)

Etiketter

friluftsliv (38) vakre Fræna (35) Bud (21) OJSANN (10) på to hjul (8) sunnmøre (4) Fredly (3)
susnet statistik Det er stk her akkurat nå. I løpet av dagen i dag har vært innom. i løpet av uken, og i løpet av måneden. Alt i alt har vært innom siden 08.02.2010.

onsdag 2. juni 2010

Grilling og oreodream

Varmegradene stiger, det er soool og snart sommer
Bare dette er kjempeherlig, 
men pluss på med grilling og gode venner så blir det evig god stemning :D

Jeg og et par av mine nydelige jenter, Ingrid og Lydia, 
hadde grillparty her om dagen :D
Veeeldig koselig!!

 Ikke minst blir det god stemning med oreodream!! 
En av dessertene på Peppes Pizza..
Den er rett og slett så nydelig at vi kjører den over 3 mil lange turen til Molde
 relativt ofte bare for å spise et kakestykke for så å dra tilbake igjen!

Et stort bonus er dama man møter på bak disken på Peppes. 
Verdens skjønneste, Marita Cathrin :D

Anbefaler å ta en tur og sjekke ut både dama og desserten ;)

Ingen kommentarer: